MYCKET ÄR INTE FEL!!!

Hej här om månaden sa en tjej till mig att jag hade för mycket självförtroende, att jag sjöng för högt på kören och att jag hade förhöga förväntningar på mig själv. Det har tyngt ner mig då jag vet att denna tjej försöker se ut som om hon hade dåligt självförtroende! Jag har mått så dåligt över detta och känt mig så hopplös att jag nu knappt vågar prata när det är fler än 16 personer runt omkring mig för jag är rädd att göra bort mig! Men mycket är inte fel! Eller?

Hur ska jag göra för att få själförtroendet tillbaka?




Linnea
2014-02-03 @ 08:37:00

Vem var det? Gud vad dumt❤️ om du inte vill skriva här så kan du maila mig! Om du inte ser min e-post så skriv bara det här så skriver jag den igen

Denise
2014-02-12 @ 21:14:37
URL: http://grumpy.blogg.se

Fyfan, vad dumt sagt. NEJ, det är bara vissa som är avundsjuka som ska klanka ner på en för att de själva kanske inte vågar ta för sig. Fortsätt kör på!!

Svar: Tack Denise jag ska fortsätta kämpa!
Tua Jacobsson

Hannah
2014-02-17 @ 07:16:56
URL: http://hhannaah.blogg.se

Vem var det? Usch man kan aldrig ha för mycket självförtroende och man kan väl få sjunga hur högt man vill i kören. Har dr problem med det eller? Våga prata Tua och om någon tycker illa om dig så kommer jag med hårdhandskarna. Då ska de få se på hannah!

Svar: Tack! Snälla du!
Tua Jacobsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tubens.blogg.se

Varför vara normal när man kan vara unik?

RSS 2.0